torsdag 12. mai 2016

Melodi Grand Prix - ESC

Melodi grand prix har nesten alltid vore eit av favorittprogramma mine - heilt sidan ca 1980.
Leitar eg godt i kassene på loftet finn eg heilt sikkert kassettane med opptak frå radioen gjennom heile 80-talet...
Og eg kan nok synge med på altfor mange av bidraga opp igjennom tidene.

Så denne veka er programmet klart :)


I helga vert det samling med storfamilien, og eg reknar med det vert stemning i stove med masse folk og mange synspunkt på songar og antrekk.

For å auke spenninga litt har eg laga ein Melodi Grand Prix-bingo, med klassiske grand prix-element som stikkord.

Er det fleire som vil prøve seg på den, så finn de linken her:

Melodi Grand Prix BINGO

No er vi litt skuffa over at Noreg ikkje kom til finala i år, men vi finn nok nokon nye å heie på.
Australia eller Bulgaria for eksempel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails