torsdag 5. mai 2016

Elsa og Anna

Minsteniese vart 2 år i slutten av april. Forrige helg hadde vi selskap og eg fekk lov til å lage kake.
Og sidan Anna og Elsa er favorittar så vart kaka inspirert av det.



Laga vanleg sjokoladekake etter favorittoppskrifta, oste-smørkrem med bringebær, blått marsipanlokk, kvite marsipansnøkrystallar og små leikefigurar frå forundringsegg i leikebutikken (eg og butikkjenta kika inni alle for å finne Anna og Elsa og Olaf...)



Hadde først tenkt å lage toetasjers kake, men fekk kalde føtter. (Såg for meg korleis alt berre seig ihop...)
  

My youngest niece just turned two, and I got to make the cake. Anna and Elsa are favourites, so they were the inspirations. 
Chocolate cake and raspberry cream cheese frosting inside.

3 kommentarer:

  1. Så lekre kaker! De var sikkert populære:)

    SvarSlett
  2. Så lekker kake😊. Jeg har null talent når det kommer til pynting av kaker, så nå ble jeg skikkelig imponert😊

    SvarSlett
  3. Disse ble virkelig fine. Du kan alt mulig du.
    Klem

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails