lørdag 2. november 2013

Maybelle-teppet

maybelle

Maybelle-teppet som eg skreiv om her har endeleg blitt skikkeleg ferdig.

Det einaste som mangla var å feste dei siste trådane…

Teppet skal vere ein av gevinstane i julelotteriet til Ørsta husflidslag, så no måtte det berre gjerast.

130

131

129

Eg har brukt forskjellig superwash-garn i dette teppet, og 4 mm heklekrok. Mønster på Blomsterrutene finn de her.

Eg hekla saman rutene i siste omgang med kvitt. Kan kanskje vise korleis eg gjorde det seinare (har nemleg fleire blomster liggande).

Må kome attende til dei vitale måla (storleik og vekt og slikt – det har eg gløymt å måle…)

Bur du i Ørstaområdet må du ta ein tur innom julesalget i Ørsta husflidlag sine lokale (laurdagar i nov-des). Der kan du kjøpe handlaga produkt og kjøpe lodd. Mange fine gevinstar!

128

I finally finished my Maybelle blanket. (Only needed to weave in the last ends…)

4 kommentarer:

  1. Fantastisk fint teppe !!! Flotte fargar !
    Heldig den som blir vinnaren !!!

    SvarSlett
  2. Det var kjempefint, Solveig! Nydelege fargar! Spørst om ikkje eg må innom og ta lodd;)

    SvarSlett
  3. Whaow, and I thought your last blanket was the prettiest I had ever seen. This is absolutely fabulous.

    SvarSlett
  4. Så godt at jeg fant frem hit :) Har lagt meg til som følger. Masse fint og mye inspirasjon å hente her hos deg ;)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails