mandag 3. september 2012

Déjà vu

148

Eg fann også ei artig bok på laurdag. Bryllupsboken 1968. Eg går ikkje med gifteplanar altså, men det var så mange artige annonser i den boka.

Og sjølvsagt nyttige artiklar…

147

Og eg skjønar no at eg har mange manglar i heimen på utstyrsfronten…

160

Men tilbake til annonsene. Fann mange ting der som eg faktisk har, så det var litt sånn déjà vu…

149

Ein reol av denne typen (med mest bokhyller ligg på loftete mitt)

155

Kurér radio har eg…

157

Skrivebord og hylle som i bildet til høgre har eg også…

159

"Sera" samlar systra mi på…

161

Desse kjenner vi godt…

162

Og desse… Eg har tre kvite og blå gryter. Visste ikkje at dei høyrde til Thrine serien.

164

152

I found an old wedding book from 1968 at the fleamarket. It is full of usefull information for those who planned a wedding then. The advertisements are fun to look at. I have many of these things in my house.

4 kommentarer:

  1. Å, her var det mye fin nostalgi!
    Flott brud :)
    Jeg hadde en sånn leksepult fra Stokke fabrikker.
    Har alltid likt den.

    SvarSlett
  2. Heisann! Vi på høgskulen i volda leter etter en person med tunnelskrekk. Eller hvertfall en som synes det er ubehagelig med tunneler. Vet du om noen. Eventult om du har det selv?

    Vi skal bruke vedkommende i en TV-reportasje om frykt for tunneler (500.000 nordmenn har det) i forbindelse med at Kvivsvegen snart åpner.

    SvarSlett
  3. j adore ce style !!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails