lørdag 25. februar 2012

Vinterferie

We’ve had half term this week.

009

Det starta så fint og vinterleg, med ny porsjon snø og alt. Men så regna resten av veka vekk…

010

It started out nicely, new snow and all. (This is the view from my house.)

But most of the week it has been raining…

011

Det liknar meir og meir på vår, og eg kan hente vårinspirasjon frå eit av favorittblada mine. (Men eg forventar ikkje vår heilt enno… Det kan stadig komme mykje snø i mars…)

It starting to look like spring, and i get inspiration from one of my fabourite magazines. But I’m not expecting spring yet – we can still get lots of snow in March…

015

Nevøar og nieser har vore på besøk og legokassene til tante må fram. Sjølvsagt har tante Lego! Eine nevøen på 6 år meiner at tanter også bør ha meir enn ein Bionicle-figur. Eg har altså berre ein så langt.

022

Men eg har også leikerom under trappa. Har samla meg nokre leiker gjennom åra, og har også ein del av mine gamle leiker der.

Nieces and nephews have been visiting. And borrowing my Legos. One of my nephews think I should have more than one Bionicle Lego… I have a place for the toys under the stairs.

Alt i alt ei fin veke!

4 kommentarer:

  1. Vilken underbart vacker utsikt du har från ditt hus!

    SvarSlett
  2. Mitt favorittblad også! Alltid ein god dag når det ligg i postkassa.

    SvarSlett
  3. only one bionicle! Shame on you loll I just love love love you lampshade...as usual your work is perfect !

    SvarSlett
  4. I have just subscribed to your blog and I love it!!

    Did you make the Totoro in the picture above? If so, where did you get the pattern?

    Thanks for a lovely blog, and thanks for writing some of it in English.

    Amanda (in England)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails