torsdag 9. februar 2012

Hobbysofa?

Eg er så heldig at eg har eit eige hobbyrom no. Med god plass, eigentleg.

Men på ein eller annan måte har liksom hobbyrommet strekt seg ned på stova. Ein filial på ein måte. Både spisebordet, salongbordet og sofaen har liksom blitt invadert av hobbysaker.

Sånn går det kanskje når ein held på med altfor mange prosjekt på ein gong. – Og når ein er ganske dårleg på å legge på plass ting med det samme…

008

Dette er altså berre eit lite glimt frå sofaen. Eg trur eg held rotet på borda for meg sjølv…

009

I am so lucky to have a craft room now, but suddenly it looks like my crafty stuff has taken over the living room too (the tables, the sofa etc…). I suppose that’s waht happens when I’m doing too many projects at the same time. And I’m really not good at putting stuff away…

6 kommentarer:

  1. the sofa is probably more comfortable than the chair in your sewing room - and art is part of your life so what better place to do it than the living room?

    SvarSlett
  2. That looks exactly like my sofa! Its lovely :)

    SvarSlett
  3. Herlig bilde av sofaen - jeg liker!
    ....for jeg har det likedan :D

    Fin kveld!

    SvarSlett
  4. Ja dette er nok noe vi har felles alle vi som har mange ting vi har lyst til å lage. Jeg har linket til din blogg i dag. Takk for oppskriften.
    Klem og god helg

    SvarSlett
  5. Hvis det er noen trøst, så er du slettes ikke alene om å ha hobbyprosjekter som på mystisk vis sprer seg utover ;) Men hva gjør vel det, da?

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails