søndag 12. februar 2012

Gift wrap romper

(Synest dei har eit kjekt namn for buksedress på engelsk: “romper”.)

I helga kom eg over ei oppskrift på ein strikka variant. Den såg så fin ut, at eg fekk lyst til å prøve oppskrifta med det samme. Og sidan eg nettopp har fått ein ny kandidat (nevø) som kunne vere mottakar sette eg i gong.

Last weekend I found this pattern. Of course I wanted to make it right away. And since I have just the right recipient (new nephew) I decided to do it.

008

Leita gjennom garnlageret, men hadde akkurat ikkje nok garn til heile prosjektet (må slutte med desse 1 og 2 nøste-garnkjøpa mine…)

Mandag var eg innom ein butikk og fekk kjøpt med meg 4 nøster med Vamsegarn frå Rauma. (Eg håpar ikkje garnet vert for stikkete for den lille…)

I went through my stash, but did not have the right amount of the yarn i needed. So I had to wait until Monday (and a visit to a yarn shop) to start the knitting.

009

Oppskrifta er svært bra skrive, og det gjekk utruleg fort å strikke! Pinnar nr 5 er ein god ting! Onsdag kveld sydde eg i knappane og vaska dressen (eller bløyta han).

The pattern is well written, and with 5 mm needles it was a fast knit. On wednesday i could sew on the buttons and gice it a soak.

007b

Så då var dressen tørr og klar til innpakking torsdag, akkurat i tide for å bli med besteforeldra på barselbesøk.

Eg strikka 3 mnd størrelsen denne gongen, men denne var så kjekk å lage at eg heilt sikkert kjem til å lage fleire.

Mønsteret er laga av Carina Spencer. Eg kjøpte oppskrifta gjennom Ravelry, men ho kan også kjøpast her.

I made the 3 months size this time, bit will definitely make more Gift wrap rompers later. Tha pattern is written by Carina Spencer. I bought the pattern on Ravelry, but you can also buy it here.

10 kommentarer:

  1. Det var en artig heldress!!! Likte så godt alle knappene... på skrå!

    SvarSlett
  2. Kjempefin med den kneppinga!!

    Ha en fin kveld, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Denne var utrolig fin! Takk for link til mønster:-)

    SvarSlett
  4. Så fin denne var! Og så så den kjempe praktisk ut også! :) Er ingen dreven strikker, har akkurat strikket min første bukse og forsøker meg på min første genser nå, og aldri har brukt en amerikansk strikkeoppskrift før... men fikk veldig lyst å prøve... :) Er det lov å spørre om hvordan er den i størrelsen? Har en lang smal utgave jeg gjerne skulle laget noe lignede til: )

    SvarSlett
  5. Veit dessverre ikkje noko om passforma, sidan denne er gitt vekk. Og mottakaren er kanskje litt for liten til denne enno. Men den strikkast ovanfrå og ned og kan sikkert justerast etter behov. Strikeoppskrifter på engelsk kan anbefalast. Dei er flinke til å fortelle deg kva du skal gjere omgang for omgang. Det einaste du må lære deg er kva orda og forkortingane betyr. Men det finn du nok forklart på forskjellige nettsider.

    SvarSlett
  6. Why, this is the cutest little thing I've ever seen!! What a darling warm little outfit.

    SvarSlett
  7. This one is so beautiful! I really love it... wonderful! :-)

    SvarSlett
  8. For en herlig blogg du har her. La meg til som følger. Her kommer jeg nok til å stikke innom flere ganger å se på alt det fine du lager.
    Ønsker deg en fin Torsdag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  9. Denne var morsom, noko anna enn dei dressane vi har strikka i lengre tid..
    Kansje dette må prøvast.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails