søndag 30. januar 2011

Seriøst handarbeid…

… har eg drive med i det siste. Det følest i alle fall litt meir seriøst ut å bruke sag og hammar enn strikkepinnar og heklekrok.

Pappa og eg la nytt golv på kjøkkenet mitt i går, og ellers skrur eg saman kjøkkenskap når eg har tid.

DSCF4699

DSCF4694

DSCF4697

No ventar eg berre på at rørleggar og elektrikar skal kome innom og koste mange pengar…

Og så kan vi begynne med puslespelet (og sette opp skapa)…

DSCF4709

- Og innimellom har eg tid til litt handarbeid i mindre skala, som de ser har eg kome i gang med UFO-lista mi. Flettejakka er ferdig og manglar berre knappar og litt blokking. Men den kan fint brukast så lenge…

-----------------------

I’ve been doing some serious crafting lately. At least working with a hammer and saw feels more serious than using needle and hook…

My dad and I made a new floor in my kitchen yesterday. And I am assembling kitchen cabinets when ever I can. Just waiting for the plummer and electrician to come by now. Then we’ll be ready to start getting everything in place.

I’ve also been working on my UFO list, and have almost finished my cabled jacket.

Have a nice week!

1 kommentar:

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails