lørdag 30. oktober 2010

Uææhhh!!!

Ooops… det er visst ei stund sidan forrige innlegg…

Dagane går litt fort, og ettermiddagane er altfor korte for tida. Og etter at vi snur klokka i natt blir dei vel endå kortare…

DSCF4144

Dei ledige ettermiddagane prøvar eg å få gjort litt borte i huset. I dag malte eg vindfanget kvitt, og i morgon skal doveggane bli turkise tenkte eg…

DSCF4146

Eg  har fått pakka ut ein del kasser – er nemleg på jakt etter skruane til bokhyllene – men så longt har eg ikkje funne den rette kassa…

DSCF4145

Har derimot funne nokre kasser som urørte har vore med på eit par flyttingar, tinga pakka inn i aviser frå midt på 90-talet. Mimre, mimre… Ser at nips-smaken min har endra seg ein smule, så nokre av tinga kjem nok i gi-vekk-kassa.

DSCF4140

Og som de kanskje ser så er det tid for monstermuffins igjen Smilefjes 

Etter å ha sett Trolljegeren på kino igår kveld var vi passe stemning til å pynte muffinsane.

Er det nokon som vil kome på besøk og smake?

DSCF4142

------------------

The days are really getting shorter here. To night we turn the clocks back to winter time. That means more light in the mornings and even shorter afternoons…

I’m trying to get ready to move in to my new place. Still have lots to do there…

= Not much time for crafting…

But we did have time to make monster cupcakes yesterday Smilefjes

It’s time for monter cupcakes again.

10 kommentarer:

  1. Noen av disse ser jo litt skummel ut da. Smaker helt sikkert godt. Herlige farger. Ønsker deg en fin helg videre.
    klem

    SvarSlett
  2. Kule muffins, jeg skulle gjerne ha satt tennene i en av dem!

    SvarSlett
  3. Desse var av det solide slaget...
    Er ikkje i tvil om at dei smakar godt også..

    SvarSlett
  4. Jeg har ikke lest teksten i dette innlegget, dessverre! Jeg ble bare helt fasinert av muffinspyntinga di! Stiiiilig!

    SvarSlett
  5. Artige kaker, som sikkert smakar like godt som dei ser ut:-)

    SvarSlett
  6. Very cute cupcakes. Good luck with your move.

    SvarSlett
  7. Ja takk jeg kommer gjærne på besøk.
    De tøffeste muffinsene på Vestlandet!
    Ble inspirert til å gi pepperkakrne
    en annen pynt i år.

    Ha en fin dag: )
    Malu

    SvarSlett
  8. Hvilken glasur oppskrift har du brukt?

    Tone

    SvarSlett
  9. Eg lagar ein slags oste-smør-krem. Brukar ikkje oppskrift lenger...
    Men har i ca like delar av smør og Philadelphaost (f eks 50-100 gram - spørs kor mange muffins eg har). Rørast mjukt i miksar. HA i litt vaniljesukker og så melis til konsistensen er passeleg (kan gå med ganske mykje melis). Vert kremen for tjukk kan ein tynne med litt melk. Miks godt for å få den luftig.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails