tirsdag 12. oktober 2010

The big grey one

For tre år sidan såg eg Totoro-filmen for første gong, og sidan har eg vore hekta kan ein vel seie.

Og eg prøver å få spreidd filmen til stadig nye kandidatar (tantebarn, klasser etc).

Har du ikkje sett den? Då har du berre ein ting å gjere… kremt, kremt…

Vel, nok om det.

Artig var det i alle fall då eg fann hekleoppskrifter til figurane.

830217907_7c5bc10af3_z

Dem blå og den kvite kom først.

2345554234_d14208881e_b

Nokre sot-troll dukka også opp. Kor mange vi har av dei er ikkje heilt sikkert, for desse gøymer seg bort i krokane.

Men så vart det i fjor spøka med at eg burde lage den store grå også. Og då kan fikse idéar dukke opp hos meg slik at eg faktisk bestemmer meg for å prøve… Med grått garn frå Europris og fullstendig utan tidspress starta eg med å hekle så stort eg kunne. Dette prosjektet har berre vore framme sånn av og til.

DSCF3699

Heklenål nr 4 og over 100 masker rundt på det meste. Nevøen på 4 år fekk fint plass inni der kan eg seie. I sommar synes eg kroppen var stor nok, så då kjøpte eg to billege dyner på Jysk, stappa dei inni og hekla igjen åpninga i botnen.

Tenkte først å hekle magefeltet, men synes ikkje det vart fint. Heldigvis fann eg ein bit fleece i lageret mitt som passa perfekt.

DSCF3753

Mønsteret på magen kom også på plass. Øyrene er også no på plass, men dei vart litt vinglete sidan Totoro har litt lite “stuffing” øverst…

DSCF4077 

Som de ser manglar det enno armar og værhår. (Munn og hale er på plass no). Spørs om ikkje armane får vente ei stund. No står andre prosjekt (les hus) i første rekke.

DSCF4080

Men eg bør kanskje finne tid til å gjere ferdig Totoro-vottane før kulda set inn.

DSCF2308

------------------------------

This is my big grey project. I’ve been hooked (hehe) on Totoro since I first saw the movie three years ago.

Of course I had to make the blue and white Totoro when I found a crochet pattern for them.

Someone in the family suggested (as a joke) that I should make the big grey one.

Well, I just had to try… with no time limit of course. I started last summer, and have been crocheting now and then.

I decided it was big enough this summer and bought two cheap summer duvets to put inside.

It looks ok now, i think. I still have to make the arms. I don’t know when they will be done…

14 kommentarer:

  1. waw!!!! That big one !!!!
    ( but I also like the second picture )

    SvarSlett
  2. Åh - halleluja! - så flotte! Men oi, den store - den var.... STOR!
    Sot-trollene var søte óg;o) Vi elsker Totoro her i huset også - tror nok en sånn en hadde gjort lykke!

    SvarSlett
  3. Hvis I var vilde med Totoro, vil jeg anbefale jer "Ponyo, på klippen ved havet" Hedder den ihvertfald på dansk..

    SvarSlett
  4. Helt imponerende hva du har klart å hekle. Vi er også kjempefan av Totoro filmene. Har lett etter oppskrift på disse figurene uten å lykkes. Det er vel bare å hekle i vei uten oppskrift, kan jeg tenke meg.
    Og så store, kjempefine. Må nok kjøpe ett kilo grått garn tenker jeg.
    Hilsen Mymlen

    SvarSlett
  5. Herlig! Totoro er en av yndlingene her hjemme også - og du har vel sett de andre filmene av Hayao Miyazaki? Han er definitivt nummer en av alle filmskapere for meg!

    SvarSlett
  6. Oj sann her har du hatt litt av en jobb. Så flott den store grå ble.
    Klem

    SvarSlett
  7. Superflotte! Imponerende jobb! Hvis du vil lage enda mer Totoro er denne fra Ravelry et tips (du har sikkert sett den): http://www.ravelry.com/projects/strikkefrenzy/paper-dolls.

    SvarSlett
  8. Ååå så fantastisk!! Totoro-filmen er utrulig flott. Og figurane du har hekla er såå fine. Eg må få knipe og halde ein dag.He he. Blir nok mange tantebarn som vil leike med dei tenker eg:)

    SvarSlett
  9. Wow, King Totoro looks wonderful! I am also a fan of the film, isn't it the sweetest ever?

    SvarSlett
  10. Velkommen som følger hos meg!
    Fantastiske figurer - syns de var fine uten armer også jeg!

    SvarSlett
  11. Eg er stille imponert... at du orkar...

    Flotte var dei..

    SvarSlett
  12. Hei!
    Er helt forelsket i den store Totoroen. er det mulig å få oppskriften på den store grå? Hvilke garn har du brukt?

    SvarSlett
  13. Hei! Er helt forelsket i den store grå Totoroen du har laget. er det mulig å få oppskrifteen på den? Hvilke tråd har du brukt? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har inga oppskrift dessverre. Brukte eit tjukt ullgarn frå Europris og 6 mm krok.
      Det er eigentleg berre ein stor eggforma sak med flat botn. Som ikkje har fåt arman enno...

      Slett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails