tirsdag 6. juli 2010

Symaskinvêr…

Ikkje noko badestrandvêr for tida, så då får symaskina svingt seg innandørs.

I går blei eg vekt av niesa som skulle ha sydd bursdagsgåve-puta si (avtalt kvelden før – putesying altså, ikkje vekkinga… ☺)

DSCF3566

Ho fekk velge seg stoff frå mitt lille lager, og vi var stort sett ferdig før lunsjtid.

DSCF3568

 Litt ekstra pynt på baksida.

My niece just turned 7 and as a late birthday present she decided I could make her a pillow. She came and woke me up the next morning so I could start on the job. She chose the fabrics from my litle stash.

DSCF3567

Eg var ute og handla elastisk tråd også igår. Tenkte å prøve “shirring”-teknikken. Veit ikkje heilt kva det heiter på norsk… samansnurping?

Ein liten sommarkjole var “prøvelappen” og neste niese blei mottakar.

DSCF3588

Dette var superenkelt og veldig artig.

Det blir nok fleire slike, når stoffbutikken får inn meir elastisk tråd.

Today I tried shirring for the first time. It was not hard and very fun! Will make more like these as soon as the local shop gets more elastic thread…

DSCF3582

Så må eg berre vise fram den overivrige, flinke orkidéen min. Har ikkje sett maken til blomstring. Den var like ivrig i fjor.

Isn’t my orchid nice? So many flowers.

9 kommentarer:

  1. Så flotte stoffer det var i den.
    Kjempefin pute.
    Nydelig orkide

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte stoffer i puta! Jeg innbiller meg at det norske ordet du leter etter er rynketråd? Eller noe sånt? Våre orkideer tok kvelden rett før sommerferien, flaks, for vi er borte i en måned i strekk...

    SvarSlett
  3. Super fin pute og nydelig sommerkjole, heldige tantebarn!!

    SvarSlett
  4. Og gjett om jeg fikk en overraskelse i posten idag! Tusen takk for kjempesøt veske! Den skal jeg bruke til jobb i morgen :)
    Og minner meg om at jeg selv har en ting å sende videre... Jeg fikk bare en påmelding i bloggen min :) (mulig det er fordi den ligger litt brakk...;) )

    SvarSlett
  5. Åh, den puta var bare smekkerlekker! Fine sommerfarger..,og den heklekanten på baksiden var prikken over I'en!
    LenaE

    SvarSlett
  6. Det var en søt pute. Fargerik og sommelig. Nydelig med litt pynt på baksiden. Den kjolen var nydelig. Dersom du sier det var lett må jeg nok prøve meg jeg også.

    Alltid mye fint og inspirerende på bloggen din!

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  7. For ei heldig frøken!!!
    Den vart ei kjempesøt pute!

    Heiter det vaffelsaum? Eller er det noko anna?
    Same kva det heiter- kjekt er det, kjapt og!
    Og søt vart ho! Du må lage ein til deg sjølv og! Det gjorde eg i fjor sumar!

    Er det noko med lyset der oppe, svigermor snakka også om desse blømande orkideane! Eller lufta?
    Sumarvarmen kan vel ingen skulde på... ;)

    SvarSlett
  8. Kommer snart med et nytt lass med tantebarn! Får håpe symaskin-været fortsetter.....

    SvarSlett
  9. Wish I was there! Det er symaskinveir i Sandnes og, men ikkje så mykje tid:)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails