mandag 29. mars 2010

Eit lite teppe

DSCF2596

Endeleg har symaskine vore i aksjon igjen. Eg har laga ei forseinka dåpsgåve til minstenevø.

Eg gravde litt i stofflageret og fann fram til ei fin blanding. M.a. det kule bilstoffet frå Japan (Echino).

Dama på stoffbutikken tipsa meg om lim på boks. Det var fiffige saker. Eg slapp å dille med hundre sikkerheitsnåler under quiltinga. Berre spray på og stofflaga sit fast – og limet forsvinn av seg sjølv etter ei stund.

DSCF2612 

Eg klatra opp på bordet for å få mandagsbildet mitt…

DSCF2600

Og her er heile teppet.

DSCF2603 

Lillemartine-stoffet var ikkje heilt det beste for baksida. Det strekte seg ein smule under quiltinga. Men alt i alt blei det ganske beint.

DSCF2606

Og sjølvsagt har eg merkelapp for tanteprodukta…

DSCF2609 

Eg prøvde meg med lukkekant i mange fargar denne gongen. Neste gong skal eg måle og planlegge litt betre, slik at det ikkje blir berre 2 cm av ein farge på slutten.

--------------------------------

 I made this quilt for my youngest nephew.

4 kommentarer:

  1. Jeg blir imponert over folk som er så flinke til å sy som deg:)Artig med litt fargerike stoff nå når det er blitt vår. Jeg ønsker å ta påskeferie nå, skal slappe av og kose meg på hytta. Inne hos meg kan du se en påskekledt fru Strøm:)God påske!

    SvarSlett
  2. Et fantastisk flott teppe til lille Elias!
    Jeg har alltid hørt at barn liker gilde farger, her skal gutten få noe å glede seg over;))

    God og fint arbeid, Solveig!
    God påske!

    SvarSlett
  3. Artig teppe til heldig tantebarn! God påske!

    SvarSlett
  4. Nå ble jeg glad! For tipset dit om lim. Er kanskje en spesiell type, slik at jeg må sjekke ut litt? Nå tror jeg kanskje at jeg tør å prøve meg på et lite lappeteppe. Jeg har vært så redd for å ikke få lagene riktig under sammensyingen.

    Tusen takk!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails