søndag 10. januar 2010

Meir stjernekrig

Eg strikkar framleis på Star Wars-huer. No til brødre og andre (som også vil ha…)

Greitt for meg, ei hue tek ca ein kveld. (Men eg burde eigentleg sy på bunadskjorta mi … sukk…)

DSCF2058

Her har vi Yoda-hua. Med teksten “May The Force Be With You” passa det best med Yoda mønster. Og lillebror (som er fotomodellen) informerte meg om at Yoda har grøn lyssabel, så det fekk eg også ordna.

DSCF2056

Eg synes Yoda-hua er ganske tøff, men gutane har lagt sin elsk på stormtrooper-varianten.

DSCF2061

Klart den er tøff, -men å strikke med tre trådar på ein gong, med til dels lange hopp imellom, er ikkje min favorittsyssel… Men spør dei fint, så kan eg vel gjere det fleire gonger.

Denne hua skal vere ei gåve.

DSCF2060

Klarer vi å få teikne eit mønster vert det kanskje ein Darth Vader-variant også snart.

3 kommentarer:

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails