tirsdag 19. januar 2010

Footloose…

Å nei og nei! Her gjekk visst tysdagen litt for fort, gitt! Eg har heilt gløymt å ta bilder i dag.

Men då kan eg vel vise fram noko eg har skaffe meg i det siste i staden.

Eg har visst vore innom Etsy no i januar. Eg enno tilgode å prøve den norske versjonen Epla, men det kjem nok det også…

Men aller først noko som havna i posen under julegåvehandlinga i desember. Nesten heilt av seg sjølv…

Eg er berre litt knappegalen, så eit krus med knappar på er obligatorisk. Og band med flugesoppar… – ja de skjønar nok kvifor eg ikkje kunne gå forbi.

Kruset er av det irske merket Avoca, og banda er frå Maileg i Danmark.

DSCF2071

Og så over til Etsy.

DSCF2073

Hos StephanieFizer kjøpte eg ein minikalender for det nye året. Eit søtt lite kort for kvar månad.

DSCF2074

DSCF2075

Eg kjøpte også eit trykk med bokstaven min.

Snail

(Bilde frå butikken)

Noko ull har også kome i hus. Eg har nemleg tenkt å prøve meg på spinning av garn. Om det vert med handtein eller rokk for tida vise…

roving

ForestFiberWorks

Og nokre av ulldottane (i mange fargar sjølvsagt) har eg tenkt å bruke på eit skjørtprosjekt som eg har grunda på lenge…

ull

thefunkyfelter

Og det var vel nok shopping for ei stund, trur eg…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails