mandag 8. juni 2009

Diggiloo, diggiley,……

… når eg går i mine gylne sko…

Nei, eg har ikkje akkurat gått rundt og tenkt at eg treng eit par gullsko. Men eg stakk innom bruktbutikken på torsdag, og der stod det eit par.

2009_06040073 2009_06040074

2009_06040075 2009_06040076

2009_06040077

Italienske…, skinn både over under og inni…, høge hælar…, rett str. …. Vel, -dei vart med meg heim. Så no manglar eg berre invitasjon til ballet :)

(Vær så snill og oversjå mine vinterbleike bein.)

Eit par andre saker blei også med meg:

2009_06040078

Dette freshe dynetrekket som eg tenker kan bli til både det eine og det andre,

2009_06040079

og denne koselege Hans og Grete-tallerkenen frå Figgjo.

PS: De tåler kanskje eit gjensyn med andre i gullsko?….

-------

My latest thriftshop finds. Yes, I now have golden shoes :)

3 kommentarer:

  1. Ååååh! Eg og vil ha italienske gullsko!!! Eg legg deg til på blogglista mi - her var både fine ting og lure tips!
    :O) FrueFrøet

    SvarSlett
  2. Hei.

    Denne sangen digger jeg,
    den synger jeg rett som
    det er ( ute i gata, ja : )

    Hørtes veldig flott ut
    med " Italienske gullsko".

    Fiks et sommerball selv du !

    Au revoir ; )

    SvarSlett
  3. ( Mitt neste innlegg
    har vært utsatt litt
    vel lenge nå, bare fordi
    jeg klarer ikke å få
    lagt inn en Youtube snutt !
    Her er det noe jeg ikke
    forstår... Enda jeg har
    gjort det før ! Bare send
    et tips om du har lyst : )

    Nå skal jeg spille din.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails