onsdag 3. desember 2008

3.

2008_12030036

Eg har ikkje adventskalender heime i år, ikkje kjem eg til å pynte så mykje til jul heller (sidan eg reiser vekk i juleferien)

Det blir stort sett adventslys og stjerne i vindauget hos meg. Og det er berre advent enno, eg syns det er for tidleg med julepynten no.

Men i klasserommet pyntar vi litt. Det er noko spesielt med adventstida. Tenning av lys og adventstund kvar morgon. I kalendaren ligg eit kort som elevane har laga. Dei fekk velge mellom tre aktivitetar: synge ein song, leike ein leik eller ei julefortelling. Dei raude hjartene heng vi opp i vindauget - nesten som skomakergata.2008_12030044

I dei andre vindauga har vi pynta med hus. Det vart veldig fint synest eg. Husa er akkurat så skakke og rare som dei skal vere når dei er laga av 2. klasse. For ordens skuld - eg kutta ut vindua. Tapetkniv er for vaksne!

2008_12030045 2008_12030046 2008_12030047 2008_12030048 2008_120300522008_12030054

No er Noro-sjalet ferdig strikka. Her trengs det blokking. Eg har berre ikkje funne ut kvar og korleis eg skal få gjort det...

2008_12030068

Some photos from my classroom today. We decorated the windows with little houses. The houses are so nice and funny. I helped and cut out the windows. Sharp knives are for grown-ups.

And the Swallowtail is finished and need some blocking. I just have to figure out how and where to do it.

6 kommentarer:

  1. Falt for de fine husene. Det var en annerledes adventspynt. jeg kjøpte blokkesett på Projoprodukter og bruker ei puslespillmatte i tykk mosegummi og spenner det opp på. Det fungerer kjempebra.

    SvarSlett
  2. Så herlig pynt i klasserommet - husene er kjempeflotte!

    SvarSlett
  3. Har noko til deg på sida mi.

    Ha ein fin kveld...

    SvarSlett
  4. Åh!

    Eg likte dei skakke husa, eg! Berre ungar kan laga noko så vakkert, Vi vaksne vert for mykje perfeksjonistar!

    SvarSlett
  5. Så utruleg fint det var med huspynt! Den idéen tek eg med meg vidare. :)

    Ha ei god adventstid...

    SvarSlett
  6. De husene er så fine!
    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails