lørdag 13. desember 2008

13.

Svart senker natten seg...

Om ei veke er det juleferie:) Eg reiser avgarde og feirar jula saman med familie.

Ser at mange har fått pepparkakehuset alt. "Heime" har det liksom blitt min jobb å lage pepperkakehuset.  Kan ikkje hugse når eg gjorde det første gongen, men det er vel iallfall over 20 år sidan no. Prøvde å gje vekk oppgåva til ein yngre bror eit år (akkurat då var eg litt lei), men han spurde så mykje om hjelp at det blei vel eg som gjorde det til slutt likevel.

Dei første husa var ganske enkle, men så byrja variasjonane. Og no er det vel berre fantasien som set grensene. Eg har bladd igjennom bunkane mine med bilder, men det ser ut til at eg stort sett har gløymt å fotografere desse husa gjennom tidene. Men her har de nokre av bilda eg fann.

Her er borga/kyrkja frå 2004.

pepparkake2004b

pepparkake2004

Prinsesseslottet (Rapunzel) 2006

2007_0116Jula20060027

2007_0116Jula20060090 

Det kan ta litt tid å kome på kva slags hus vi vil lage. I fjor var niesa mi designer.

2007_12300031

2007_12300046minder

Eg fekk med alt på tegninga; hund, hundehus, jente og juletre. 

Og oppskrifta vi brukar er frå dette velbrukte matbladet.

2007_12300024

oppskrift

I'm starting to look foreward to making this years gingerbread house at "home". It has been my "job" for more than 20 years now I think. The most difficult part is coming up with a design idea... Last year my niece was the designer.

I've tried to find photos of the houses, but it seems that i've mostly forgotten to take a photo of them. These are the photos i could find.

3 kommentarer:

  1. Jøss og jøss, for noen fantastiske hus! Jeg er spent på hvilket hus du disker opp med i år.

    SvarSlett
  2. Det ser då ut som du verkeleg har taket på dette her, i dobbel forstand..

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  3. Wow! Those are beautiful!
    I made snowman cupcakes this Christmas too. :)

    Happy New Year! Sorry I missed telling you Merry Christmas. I haven't stopped by in a while.

    Michelle

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails