mandag 28. april 2008

Heilt grønn

Her er eg i det grønne... Juliet-jakka mi er ferdig. Med små endringar i mønsteret blei eg fornøgd. Mulig eg må stramme inn knappeløkkene etterkvart.
Meir om Juliet her (Ravelry-link). Veldig lett å strikke. Ser ikkje bort frå at eg må lage fleire, kanskje i tynnare garn. Og så fekk eg brukt 3 gamle knappar :)
My green Juliet is finished. Did some changes on the pattern, and I'm quite happy with it. More about the changes here (Ravelry-link). It's an easy pattern to knit, and I maight have to make more of these. And I got to use three of my vintage buttons :)
Redigert: Oppskrifta er kjøpt på nettet (pdf-nedlasting, $ 6) hos Zephyr style.
Edited: Pattern is available here.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Your Juliet is perfect . . . I love the longer length and it seems less bulky. Happy Day!

    SvarSlett
  3. Oh wow, that Juliet is such a beautiful colour, it looks gorgeous. x

    SvarSlett
  4. Hei.
    Kjempefin jakke!Hvor har du fått oppskriften fra? Ble litt inspirert til å prøve siden du sier den er "enkel" å strikke. Jeg er nybegynner så enkelt er fint. Men har lært at enkelt for andre er ofte vanskelig for meg, hehe. Uansett nydelig jakke!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails